Rijd jij en/of je medewerkers nog in een benzine-, hybride-, of dieselauto van de zaak? Dan is dit iets om scherp op te zijn. De overheid heeft namelijk plannen voor een pseudo eindheffing op fossiele auto’s. Het klinkt technisch, maar de impact is simpel: hogere kosten voor jou als werkgever.
In deze blog leggen we uit wat het is, wat je kunt verwachten en hoe je hierop inspeelt.