Horeca cao volgen: Heerlijck doet het samen Mettom - Mettom

Het volgen van de horeca cao: Heerlijck doet het samen Mettom!

Het volgen van de horeca cao: als je start met werkgeven moet je eerst uitzoeken hoe die horeca cao precies in elkaar zit. Zeker omdat er regelmatig wijzigingen zijn, moet jouw kennis steeds up-to-date zijn als het gaat om de horeca cao. Heerlijck Catering uit Best wilde af zijn van deze rompslomp en koos voor een samenwerking Mettom. Zo werd het volgen van de horeca cao een stuk makkelijker!

horeca-cao-volgen

De horeca cao volgen én bezig zijn met je passie is lastig

Amber en Marc zijn hun cateringbedrijf gestart vanuit hun passie voor eten en het verwennen van mensen. Personeelszaken waren daar eigenlijk geen onderdeel van. Amber zegt hierover zelf het volgende: “Wij hebben geen kaas gegeten van personeelszaken. We willen ons richten op koken, maar omdat we het steeds drukker kregen, wilden we wel mensen aannemen. Dat betekende dat we de horeca cao moesten volgen. Personeel is volgens ons another cup of tea. We kregen regelmatig vragen van ons jonge personeel waar we zelf geen antwoord op konden geven. Dat was soms best frustrerend.”

Weten of jij klaar bent om zelf personeel aan te nemen?

Op zoek naar een personeelspartner om de horeca cao te volgen

Amber: “We gingen op zoek naar een personeelspartner die ons kon helpen om de horeca cao te volgen. Maar dat niet alleen: wij wilden meer tijd hebben voor de catering. Het moest dus een partner zijn die alle administratieve taken rondom het werkgeverschap zou overnemen. Toen we de payrolladviseur van Mettom ontmoetten, hadden we meteen een goed gevoel. Dit zou weleens de partner kunnen zijn waardoor wij onze focus weer op de catering kunnen leggen!” Wat bleek: die focus kreeg Heerlijck Catering weer terug door Mettom.

Personeelszaken veel makkelijker dankzij Mettom

“Door Mettom hebben we een professionele basis voor onze personeelszaken. Dat voelen wij maar dat voelen onze medewerkers misschien nog wel meer! Het urenregistratiesysteem van Mettom is ook fijn. Onze medewerkers vullen uren hun gewerkte uren in en wij hoeven het alleen nog maar te accorderen. Dat werkt handig en snel. Daarnaast kunnen onze medewerkers en wij altijd bellen als er vragen zijn over de personeelszaken. Wat ik trouwens nog bijna vergeet is het Mettom Portaal en de Mettom Wiki. Het portaal werkt erg gemakkelijk voor bijvoorbeeld het opzoeken van loonstroken en het terugzien van facturen. In de Mettom Wiki krijgen we antwoord op veelgestelde vragen. Op deze manier hoeven we niet altijd meteen onze vaste contactpersoon te bellen, appen of mailen. Als we dat wel doen, vindt ze dat trouwens helemaal niet erg, gelukkig!”, aldus Amber.

horeca-cao-heerlijck

Heerlijck en Mettom: een fijne combi voor het volgen van de horeca cao

Door Mettom hoeft Heerlijck zich geen zorgen meer te maken over de horeca cao: Mettom houdt alles bij én past alle arbeidsvoorwaarden toe uit die cao. De samenwerking tussen Heerlijck en Mettom het volgende opgeleverd:

  • Geen zorgen over het volgen van de horeca cao
  • Sneller werken door een gebruiksvriendelijk portaal
  • Een laagdrempelige partner voor het personeel
  • 1 vast contactpersoon die makkelijk te bereiken is

Kortom: Heerlijck en Mettom zijn de perfecte smaakcombinatie!

heerlijck-catering

Heerlijck Catering: de lekkerste gerechten uit Best!

Heerlijck Catering is een goedlopend cateringbedrijf uit Best. Het bedrijf wordt gerund door twee jonge ondernemers met een passie voor koken. Zij hebben letterlijk van hun hobby hun beroep gemaakt. Heerlijck verzorgt het totaalplaatje voor wat betreft catering. Van BBQ-pakketten tot high tea’s en bedrijfscatering. Wil je weten of Heerlijck jou kan verrassen met hun smaken? Check de website hier.

Kunnen we jou ook ontzorgen met onze dienstverlening?

Neem contact met ons op om een vrijblijvende kennismaking in te plannen.

Ik wil graag een
belafspraak inplannen.

Wil je meer weten over onze payrolldienstverlening en kennismaken met ons? Plan dan een belafspraak in met één van onze payrolladviseurs en je wordt op een door jou gekozen datum en tijdstip gebeld.

    9 .4
    9 .4
    Bij ons draait alles om zeer tevreden klanten.
    Sluiten